Strona główna » z życia szkoły » Weź udział w konkursie fotograficznym!

Weź udział w konkursie fotograficznym!

Zapraszamy wszystkich uczniów Szkoły Podstawowej im. H. Sienkiewicza w Niedoradzu do udziału w konkursie fotograficznym organizowanym przez bibliotekę szkolną. Wszystkie niezbędne informacje na temat tego konkursu znajdziecie w zamieszczonym poniżej regulaminie. Liczymy na Wasz liczny udział w konkursie i mnóstwo świetnych, pomysłowych zdjęć.

Regulamin Konkursu Fotograficznego
„ Moja mała Ojczyzna”

organizowanego przez bibliotekę
Szkoły Podstawowej im Henryka Sienkiewicza w Niedoradzu,
w ramach 100-lecia Odzyskania Niepodległości

CELE KONKURSU:

  • rozumienie istoty patriotyzmu przez uczniów,
  • wzmocnienie poczucia tożsamości narodowej,
  • umocnienie poczucia tożsamości lokalnej,
  • zainteresowanie fotografowaniem jako kreatywnym sposobem spędzania wolnego czasu,
  • realizacja zainteresowań i pasji uczniów.

Zakres tematyczny konkursu

  1. Twórcza i indywidualna interpretacja tematu „Moja mała Ojczyzna”;
  2. Promowanie miejsc ważnych dla społeczeństwa lokalnego.

Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu jest biblioteka Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicz w Niedoradzu.
  2. Zasady konkursu określa niniejszy regulamin.
  3. Konkurs jest skierowany do wszystkich uczniów szkoły podstawowej.
  4. Prace wykonane niezgodnie z regulaminem nie będą brane pod uwagę przy ocenie konkursowej
  5. Zgłoszenie zdjęcia do konkursu oznacza zgodę na zasady zawarte w niniejszym regulaminie oraz nieodpłatne wykorzystywanie fotografii w celu promowania konkursu.
  6. Organizator zastrzega sobie prawo do promocji fotografii zgłoszonych do konkursu, umieszczania ich w przestrzeni internetowej w mediach i wykorzystywania ich w innych w formie z podaniem danych autora (imię i nazwisko).
  7. O wynikach konkursu uczestnicy zostaną powiadomieni na apelu szkolnym.
  8. Zgłoszone do konkursu nie będą zwracane; zostaną wyeksponowane na pokonkursowej wystawie.

Prace konkursowe

  1. Każdy uczestnik przekazuje od 1 do 3 fotografii na adres: k.migacz@spniedoradz.pl
    (zdjęcia wydrukowane lub na płycie CD).
  2. Fotografie mogą być kolorowe, czarno białe lub w sepii.
  3. Do fotografii należy dołączyć informacje o autorze: imię, nazwisko oraz klasę.
  4. Termin zgłaszania zdjęć mija dnia 5 listopada.
  5. Uczestnik konkursu akceptuję regulamin i oświadcza, że:
    • posiada pełnię praw autorskich do zgłoszonych w konkursie prac i są one wynikiem samodzielnej pracy uczestnika konkursu;
    • ponosi odpowiedzialność za uzyskanie zgody na publikację wizerunku każdej osoby znajdującej się na fotografii;
    • wyraża zgodę na korzystanie z utworu, jakim jest praca konkursowa, poprzez udzielenie nieodpłatnej zgody na następujących polach eksploatacji: publiczne wyświetlanie, wystawianie, odtwarzanie, w szczególności publikacja prac konkursowych na wystawie oraz na stronie internetowej.

Kryteria oceniania prac konkursowych

  1. Oceny fotografii dokona powołane jury.
  2. Ocenianiu podlegać będą następujące elementy prac fotograficznych:
    • zgodność z tematyką konkursu;
    • ekspresja emocji zawartych w obrazie;
    • pomysłowość;
    • oryginalność;
    • estetyka wykonania pracy.

Nagrody

  1. Nagrody zostaną przyznane autorom, których prace uzyskają największą liczbę punktów.
  2. Organizator przewiduje przyznanie nagród rzeczowych.

Archiwum strony

Poczta pracownicza